Кількість
|
Вартість
|
||
|
Полична акустика Wharfedale Heritage Linton
З акустичними системами Linton пов'язаний величезний пласт історії бренду Wharfedale. Саме в цих моделях втілювалися ключові задумки компанії, реалізовані в 60-х, 70-х і 80-х роках минулого століття. Загальні правила для всієї лінійки – якісне звучання, високий рівень складання і привабливий цінник – були сформульовані ще в 1965 році! Власне, саме тоді світ побачила перша версія однойменної АС.
Акустика Linton повторює Denton 85th Anniversary ідейно, але її конструктив заточений під відтворення з набагато великим динамічним діапазоном (SPL може досягати 110 дБ). Басова частина віддана 20-сантиметрової голівці з кевларовим дифузором. Діапазон 630 — 2400 Гц припадає на легкий 135-міліметровий драйвер, мембрана якого також сформований з фірмового композиту Black Woven Kevlar. Пищалка ідентична застосованої Denton – з куполом з шовку і феритом в магнітній системі. Обидва порти фазоинверторов виведені на задню панель. Підключення однополосное.
Спеціально під цю акустику Wharfedale випустила і стильні вінтажні підставки – вкрай ґрунтовні, важкі і, до речі, функціональні (в них можна зберігати вінілові платівки). Також я б звернув вашу увагу на захисні пильовики. Тканина, натягнута на раму (остання фіксується на лицьовій стороні звичайним чином – на сталевих штирьках), не просто по фактурі нагадує старовинну. Вибраний синтетичний матеріал на дотик здається товстим і пружним – незвичайне тривимірне плетіння напевно якось особливо впливає на акустичні властивості.
І це було добре помітно вже в першій настановної сесії з підсилювачем Vena II. При розташуванні далеко від стін Linton правильно і досить глибоко збудували музичну сцену, але після установки грилів звучить простір стало ще більш «візуальним» – воно не втратило дрібних деталей і знайшло виразну образність! Паралельно з цим тканина дещо пом'якшила і нейтралізувала середній регістр, в якому спочатку присутня легка «переигранность» (хоча на підфарбовування це схоже не було).
Верхня смуга за характером нагадує «Дентоновскую» – ставка зроблена не на ідеальну лінійність, а на менш формальне і більш важливе для музичного сприйняття) якість – однорідність дозволу по всій смузі. Микродинамика на ВЧ передана майже зразково, і про це красномовно говорить розрізнення всіх інструментів в цій смузі. Починаючи слухати що-то, спочатку ловиш в звучанні дрібні тональні підфарбовування на дзвінких або шумових спектрах, характерні для пищалок старої школи. Але через п'ять-десять хвилин адаптації слух повністю перемикається в режим «релакс» – тепер здається, що саунд якраз таким і повинен бути: сюди нічого не приніс, нічого не заретушоване...
Бас теж хороший саме своєю чіткістю, а не обсягом або «м'ясом». Втім, на високих рівнях «Линтоны» можуть видати не тільки хльосткий удар, але і потужний удар, так і лінійність у цій частині, судячи по впізнаваності колориту барабанів і бас-гітар, на високому рівні. Головне, що зовсім не чути ні ящикових, ні фазоинверторных призвуків.
Тепер перемикаємо акустику на ламповий VA-One+. Музичний драйв виражений, наприклад, не через «вага» ударних, лють гітарних примочок і різь креш-тарілок, а через щільність і багатство тембрів, через живу опуклість голосу, через відокремленість хай-хетов і повітряних шлейфів. Вражає натуральність віолончелей і контрабасів – вони виходять дуже насиченими, сфокусованими і тому особливо «акустичними». Те ж саме, втім, можна сказати про духові, рояль або акустичну гітару тони живі і розкриті. Настільки фактурна чіткість тембрів в широкому діапазоні говорить про гарну узгодженості середньочастотної головки на кожному фланзі – і з високочастотним драйвером, і з басовим. А заодно – і про чудовому «погодження» рідних стійок з колонками. Якщо під час відтворення на акустику покласти долоню, то корпусних вібрацій майже не відчувається навіть при великих рівнях гучності.
Поєднання Linton/VA-One+ нітрохи не гірше «добирається» до низьких басів, незважаючи на меншу потужність підсилювача і менш суворий контроль НЧ. Слід компресії з-за обмежень вихідних каскадів можна почути хіба що на якихось потужних гуркотах грому або нищівних постріли з гармат, а для більшості музичних треків діапазону вистачає за очі (за винятком місць, де динамічні контрасти вже дуже сильні). На ВЧ малюнок цікавий – він витканий з ясних дзвінких домінант і м'яких чистих атмосферних шлейфів. Втім, тут все залежить від прослуховування фонограми – саме вона диктує і форму, і зміст цього малюнка. Якщо з транзисторним посиленням здавалося, що система вносить крапельку якийсь «відсебеньок», то тепер питання до вирішення відпали остаточно. Якщо десь щось і прикрашене в звуці, то тільки в середній смузі, і зроблено це у вищій мірі органічно і делікатно.
Що стосується Лінтон, то ця пара систем в будь-якому випадку виглядає вкрай вдалим придбанням як і самі по собі, так і в сполученні зі своїми ж опціонними стійками.
Характеристики Акустика Wharfedale Linton Heritage 85th Anniversary Antique Walnut
- Тип пристрою: Полична акустика
- Акустичне оформлення: Фазоінвертор
- рекомендована Потужність, Вт: 25 - 200
- Чутливість, дБ: 90
- Опір, Ом: 6
- Частотний діапазон, Гц - кГц: 40 - 20
- Кількість динаміків, шт: 3
- Кількість смуг, шт: 3
- Динамік ВЧ: 1 х 25 мм, soft dome
- СЧ Динамік: 1 х 135 мм, Kevlar
- НЧ Динамік: 1 х 200 мм, Kevlar
- Фазоінвертор: Тиловий
- Частота розділу кросовера, Гц/кГц: 630/2,4
- Підключення bi-wiring/ampling: Немає
- Колір: Антикварний горіх (Antique Walnut)
- Матеріал оздоблення: Шпон
- Розміри(ШхВхГ), мм: 300 х 565 x 330
- Вага, кг: 18,4
- Країна (головний офіс): Англія
можна придбати в магазині LaNota за найкращою ціною. Консультація спеціаліста за телефоном: 0 800 334 750