Кількість
|
Вартість
|
||
|
Кількість брендів, які користуються повною довірою споживача в багато разів менше від кількості виробників.
Одним з таких винятків є компанія Blaupunkt, історія життя якої заслуговує на особливу увагу. У 1923 році під назвою Ideal Radiotelefon & Apparatefabrik GmbH цей німецький виробник електроніки розпочав свою діяльність із випуску навушників. Це був час бурхливого розвитку радіомовлення, ще не існувало навіть самого поняття телебачення, а до початку регулярного телевізійного мовлення мало пройти більше десятка років. Тому саме радіо дало перший поштовх фірмі, якій судилося стати одним із світових лідерів у виробництві радіо-, теле- та відеоапаратури.
Починаючи діяльність, компанія з самого початку поставила собі за мету досягти такого рівня виробництва, щоб до якості готової продукції ні в кого зі споживачів не було жодних претензій. Багато зусиль було вкладено у розробку технології перевірки якості. Кожна одиниця продукції тестувалася за безліччю параметрів, і ті зразки, які без найменших зауважень проходили кожну стадію перевірки, потрапляли за заводські ворота до споживача.
Але перед цим вироби маркувалися блакитною точкою – своєрідним знаком якості, який згодом трансформувався в логотип торгової марки. А з 1924 року компанія змінила свою назву і стала називатися Blaupunkt - що в перекладі з німецької означає «блакитна точка».
Знак якості у прямому та переносному значенні завжди був відмінною рисою продукції даної торгової марки. За майже сотню років виробник з Німеччини жодного разу не змінив собі і не знизив вимоги до якості виробів, що випускаються. Утримувати високий рівень виходило завдяки постійним пошукам нових рішень та розробці на їх основі досконаліших технологій.