Кількість
|
Вартість
|
||
|
ПЕДАЛЬ ЕФЕКТУ BOSS EQ-200
Компанія BOSS представляє серію 200 педалей нового покоління, що характеризується чудовим звуком, високою універсальністю і компактністю. Ергономічні регулятори і багатофункціональні перемикачі забезпечують простоту і зручність керування, а для збереження налаштувань і їх швидкого виклику передбачена вбудована пам'ять. Всі педалі серії 200 відрізняються звуком преміум-класу, в основі якого 32-розрядні ЦАП/АЦП, 32-бітна точність обчислення і частота дискретизації 96 кГц. Крім того, для реалізації додаткових можливостей управління передбачена підтримка зовнішніх перемикачів, педалі експресії і MIDI.
EQ-200 самий універсальний компактний еквалайзер для гітари і бас-гітари з усіх будь-коли створених. У ньому передбачено два 10-смугових каналу еквалізації, а також графічний дисплей, на якому наочно відображаються поточні налаштування. Канали можна конфігурувати в стерео, включати паралельно або послідовно. Крім того, передбачено включення до аудіотракт зовнішніх педалей як до, так і після самої еквалізації. І це ще не все, в цілях адаптації до умов різних додатків для кожної з 10 смуг можна вибрати один з трьох типів, що дозволяють оптимізувати роботу EQ-200 відповідно до специфіки того або іншого інструменту.
Оновлене ПО версії 1.1: Розширення пам'яті для користувача
Безкоштовне оновлення З версії 1.1 розширює потенційні можливості використання педалей ефектів серії 200 компанії BOSS за рахунок істотного збільшення вбудованої пам'яті, призначеної для збереження та виклику звуків. Тепер доступно 128 користувацьких налаштувань (пресетів). Викликати пресети можна за допомогою MIDI-повідомлень Program Change.
- Найкраще в даному класі якість звуку завдяки 32-бітним АЦ-/ЦА-конвертера, 32-бітної обробки з плаваючою точкою і частоті дискретизації 96 кГц
- Два 10-смугових еквалайзера, які можна конфігурувати в стерео, включати паралельно або послідовно
- Розрив для підключення зовнішньої обробки як до, так і після схеми еквалізації
- Три різних діапазон: 30 Гц 12.8 кГц, 32 Гц-16 кГц і 28 Гц-14 кГц
- Посилення/придушення 15 дБ для кожної зі смуг, плюс управління загальної гучності кожного з каналів
- Функція зв'язування для об'єднання обох каналів у стереофонічної конфігурацію
- Ергономічний інтерфейс з зручними слайдерами і графічним дисплеєм еквалізації
- Доступ до 128 користувальницьким пресетах з панелі або за допомогою MIDI-повідомлень Program Change
- Виклик послідовно розташованих пресетів і пресета реального часу з допомогою ножного перемикача або виділеної кнопки панелі.
- Функція блокування, що відключає регулятори для запобігання випадкової зміни налаштувань
- Два вбудованих ножних перемикача, що передбачають можливість користувальницького програмування
- Розширення можливостей управління за рахунок зовнішніх ножних перемикачів, педалі експресії або MIDI
- Повнофункціональні вхід/вихід MIDI на миниджековых гніздах TRS (кабель-перехідник BMIDI-5-35 купується окремо)
- Порт мікро-USB для оновлення системного ПЗ
- Робота від блоку живлення для мережі змінного струму (серії PSA або трьох батарейок формату АА
ДВА 10-СМУГОВИХ ЕКВАЛАЙЗЕРА З РЕГУЛЬОВАНИМ ДІАПАЗОНОМ
Удосконалена конструкція, процесор 32 біт / 96 кГц і низький рівень шуму EQ-200 забезпечують потужні можливості управління тембром і найвищий рівень якості сигналу. Рівень посилення/придушення для кожної із смуг становить 15 дБ, а кожен з каналів обладнаний слайдером гучності для управління балансом між сигналами або виведення одного з них в режим соло. Крім того, передбачена можливість вибору для центральної частоти конфігурації одного з трьох типів, що дозволяє оптимізувати обробку з допомогою EQ-200 різних інструментів, наприклад: електричних і акустичних гітар, бас-гітар, клавішних та інших.
ГНУЧКА НАСТРОЙКА АУДІОТРАКТУ І РОЗРИВИ ДЛЯ ПІДКЛЮЧЕННЯ ЗОВНІШНЬОЇ ОБРОБКИ ДО АБО ПІСЛЯ ЕКВАЛІЗАЦІЇ
Налаштовувана структура аудіотракту EQ-200 пропонує безпрецедентний рівень гнучкості при формуванні кінцевого сигналу. Канали А і В можна пов'язувати один з одним або керувати ними як двома незалежними. Більше того, можна включати в розрив зовнішню педаль (або навіть декілька послідовно з'єднаних педалей) як до, так і після самого еквалайзера. При використанні з педалями овердрайва і дісторшна це дозволяє користувачеві 'відточити' тембр до вчиненого при виконанні ритмічних, так і сольних партій. При послідовній схемі підключення каналів еквалізації з допомогою одного можна налаштовувати базові параметри тембру, а за допомогою другого відбудовувати його для сольних партій або проводити більш детальну обробку.
ПРОСТИЙ ІНТЕРФЕЙС І ВІЗУАЛЬНЕ ВІДОБРАЖЕННЯ НАЛАШТУВАНЬ ЕКВАЛІЗАЦІЇ
Використання EQ-200 відрізняється оперативністю, простотою і зручністю. Ергономічні слайдери забезпечують прямий доступ до управління 10 смугами еквалізації і загальною гучністю каналу, а інформативний дисплей наочне представлення кривої еквалізації в графічному форматі. Для перемикання між двома каналами передбачена окрема кнопка, а доступ до більш детального редагуванню також гранично простий і ефективний. За допомогою функції Panel Lock можна заблокувати регулятори, щоб запобігти випадкові зміни налаштувань при маніпуляціях з іншими педалями.
ЗБЕРЕЖЕННЯ ТА ВИКЛИК ОБРАНИХ НАЛАШТУВАНЬ
EQ-200 має 127 користувацькими пресетами, плюс пресет реального часу в цілому 128 пресетів. На послідовний перебір розташованих підряд пресетів і пресета реального часу можна призначити ножний перемикач. Для підвищення оперативності вибору можна обмежити діапазон прокрутки або призначити пресети на кнопки напряму. Якщо ж необхідний 'тотальний' контроль, пресети можна вибирати за допомогою MIDI-повідомлень Program Change, прийнятих від зовнішнього MIDI-обладнання.
ПОВНОЦІННЕ КЕРУВАННЯ В РЕЖИМІ РЕАЛЬНОГО ЧАСУ
Відповідно до налаштувань за замовчуванням, ножні перемикачі EQ-200 призначені на управління включенням/виключенням режиму обходу ефекту і вибором комірок пам'яті. Але їх можна перепрограмувати на включення/вимикання каналу, вибір конкретних пресетів і інші функції. Передбачена також можливість управління за допомогою зовнішніх ножних перемикачів, функціональне призначення яких також можна вільно змінювати. І це ще не все. Підключіть педаль експресії і керування гучністю каналу А або В або навіть загальної вихідний гучністю (хороша альтернатива педалі гучності). Доступні також вхід і вихід MIDI на мииджековых роз'єми TRS для управління різними функціями з допомогою зовнішніх MIDI-контролерів, а також для послідовної комутації декількох педалей серії 200, щоб можна було вибирати пресети з їх пам'яті одночасно.
СПЕЦИФІКАЦІЇ
Частота дискретизації: 96 кГц
AD / DA перетворення: 32 біта
Обробка: 32-біт з плаваючою точкою
Пам'ять: 4 + Керівництво
Номінальний рівень вхідного сигналу: INPUT A / MONO, B: -10 дБн
Максимальний вхідний рівень: INPUT A / MONO, B: +7 дБн
Вхідний опір: INPUT A / MONO, B: 2 МОм
Номінальний вихідний рівень: OUTPUT A / MONO, B: -10 дБн
Максимальний вихідний рівень: OUTPUT A / MONO, B: +7 дБн
Вихідний опір: OUTPUT A / MONO, B: 1 кОм
Рекомендований опір навантаження: ВИХІД A / MONO, B: 10 кОм або більше
Bypass: буферний байпас
Управління
- Перелючатели ON/OFF, MEMORY
- Слайдери 30-12.8 кГц, LEVEL
- Кнопки A/B, MEMORY
Дисплей: Графічний ЖК-дисплей (64 х 32 точки, РК-дисплей з підсвічуванням)
Індикатори: A/B, MEMORY (MAN, 1--4)
Конектори
- INPUT (A/MONO, B) jacks, OUTPUT (A/MONO, B) jacks: 1/4-inch phone type
- CTL 1, 2/EXP jack: 1/4-inch TRS phone type
- MIDI (IN, OUT) jacks: Stereo miniature phone type
- DC IN jack
- USB port: USB micro B-type (тільки для програмного оновлення)
Розмір і вага
- Довжина: 101 мм
- Ширина: 138 мм
- Глибина: 60 мм (62 мм з ніжками)
- Вага: 0.63 кг (0.7 кг з батарейками)